Nyaralgatunk, nyaralgatunk…

on 2010.07.09. in Kategória nélküli írományok

A mostani bejegyzést nem a szokásos kényelmes hintázós luxus székecskémből írom otthon, hanem kereken 508 mérföldre délre, azaz pontosan 817.546752 km-re lejjebb, egy nagyon szép hotel iszonyúan kényelmes franciaágyából.  Tegnap érkeztünk, még a holnapi napot itt töltjük, aztán vasárnap utazunk haza. Ja, maga a hely Floridában van, Treasure Island, ami annyit jelent, hogy Kincses Sziget. Florida közepén található a nyugati parton. Tegnap voltunk pancsolni, miután megérkeztünk, istenien esett mindkettőnknek, vagyis mindhármunknak. Aztán sikerült befutnunk egy olasz étterembe is.

A mai nap sétálni mentünk egy közeli part részre, ahol mindenféle boltok, üzletek sorakoztak. A baj az volt, hogy hirtelen, a már amúgy is jóllakott hörcsög formámból valami még kerekebb forma alakult ki a tikkasztó hőség miatt, így menni is alíg bírtam, így inkább visszajöttünk a hotelbe, és szunyókáltunk egy kicsit. Hát életmentő kis szunya lett a délutáni sziesztából. Zoli már nagyon fáradt volt, a sok munka teljesen kimerítette, szóval jót tett a csucsu. A mai nap így a strandolás kimaradt, de holnap bepótoljuk, talán még naplementés képeket is sikerül majd fotózni és persze szedni pár kagylót.

Emmus is jól van, a meleget szerintem ő sem nagyon bírja, még mindig csak akkor hajlandó látható mocorgást végrehajtani, ha az apja nem látja, persze azt is csak szolídan. Hiába mondom neki, hogy hát pár hónap múlva már nem lesz hova bújni, most még inkább csak nekem mutatja meg a ficánkoló tudományát.

No, hát most azt hiszem ennyi, jönnek a képek: